2025 Specialized S-Works Epic World Cup XC Kerékpár
Cikkszám: 93125-02
Gyártó: Specialized
Új
Élettartam garancia regisztrálás esetén
4 874 990 Ft
A választott opciók feláraival növelt ár!
Kerékméret: | 29 |
Elérhető méretek: | S, M, L, XL |
Váz: | S-Works FACT 12m Carbon, WCID suspension design, Progressive XC Race Geometry, Rider-First Engineered™, threaded BB, 12x148mm UDH compatible rear spacing, internal cable routing, 75mm of travel |
Tag: | RockShox SID SL Ultimate, 3-position Raceday damper, Debon Air, 15x110mm, 44mm offset, 110mm Travel |
Villa: | RockShox-Specialized SIDLuxe WCID Ultimate, Ride Dynamics Developed, Independent negative spring, Rebound Adjust, 215x40mm |
Stucni: | - |
Markolat: | SRAM Slip on with Twist-Loc |
Kormány: | Roval Control SL Integrated cockpit, 60mm/70mm X- 12 degree integrated stem, 8-degree backsweep, 1 degree upsweep, 760mm wide |
Fékszett: | SRAM Level Ultimate, 4-piston caliper, hydraulic disc |
Váltás: | SRAM XX SL Eagle Transmission |
Sor: | SRAM CS-1299 10-52t |
Lánc: | SRAM XX SL Eagle |
Hajtás: | Quarq XX SL power meter crankset, Carbon, 168 Q-Factor, DUB, 170/175mm, 34T |
Középcsapágy: | SRAM DUB, BSA 73mm, Threaded |
Felni: | Roval Control SL, Carbon offset design, 29mm internal width, 4mm hook width, Tubeless ready, 24h |
Első agy: | Roval Control SL, DT Swiss Internals, Ceramic Bearings, 6-bolt, 15mm thru-axle, 110mm spacing, Torque caps, 24h straight pull t-head |
Hátsó agy: | Roval Control SL, DT Swiss 180 Internals, DT Swiss Ratchet EXP, Ceramic bearings, 12mm thru-axle, 148mm spacing, 24h straight-pull t-head |
Külső elöl: | Specialized S-Works Fast Trak, S-Works Casing, T5/T7 Compound, 29x2.35 |
Külső hátul: | Specialized Renegade, Control Casing, T5 Compound, 29x2.35 |
Nyereg-Nyeregcső: | Roval Control SL carbon seatpost, Two-bolt clamp, 0mm offset, 415/370mm x 30.9 |
További információk a termékről:
GONDOLKOZZ FASTEST: Az Epic World Cup a világ leggyorsabb XC versenymotorja sima és közepesen technikás pályákon, köszönhetően a hatékonyság, az irányíthatóság és a könnyű súly páratlan kombinációjának. A világbajnok Christopher Blevins mondta a legjobban: "Ez a dolog mindent megad nekem, amit egy keményfarútól elvárhatok, plusz a teljes felfüggesztés irányíthatóságát és képességét." Ennek a gyorsasági gépnek a megalkotásához mindössze egy teljesen integrált fejlesztési megközelítésre, egy radikálisan új sokk feltalálására és négy évtizedes off-road győztes tapasztalatra volt szükség.
REFERENCIAKERET: Annak érdekében, hogy a könyörtelenül hatékony erőátvitel és precíziós kezelés révén maximális sebességet biztosítsunk, mérnöki csapatunk új szabványokat állított fel és ért el a torziós merevség és a BB merevség terén. Ez a bravúr integrált fejlesztési megközelítést igényelt, amely egyesítette a szerkezetileg kiváló kettős gyémánt elrendezést a felső cső belsejében elhelyezett lengéscsillapítóval, és a Specialized történetének legkifinomultabb kompozit elrendezésével fejezte be.
MEGDÖBBENTŐEN GYORS: A Specialized Ride Dynamics csapata kitalált és feltalált egy forradalmian új lengéscsillapító technológiát az Epic World Cup számára, amely biztosítja a versenyző számára a keményfarú jármű hatékonyságát és lendületes reakcióját, valamint a teljes felfüggesztés irányítását, képességeit és lendülethordozását – mindezt egyszerű beállítással. A RockShox-szal közösen kifejlesztett SID Deluxe WCID lengéscsillapító egyedi, függetlenül állítható pozitív és negatív légrugókat használ, hogy biztosítsa a hőn áhított keményfarú "csattanást", kombinálva a terepfaló megbocsátással, és azzal a képességgel, hogy könnyedén személyre szabhatja a beállításokat egy adott pályához vagy hangoláshoz a motoros preferenciái és érzése szerint. Állítsa szilárdan, és úgy lovagol, mint egy keményfarkú, vagy nyissa ki, és van egy darab-összenyomó ripper. De nem csak korlátozott "nyitott és zárt", hanem a beállítás egyszerű jellege lehetővé teszi a motoros számára, hogy a szilárd és lágy spektrumon álljon.
ÜTÉS KATEGÓRIÁJA FELETT: Az Epic World Cup 75 mm-es hátsó útja egy sokkal hosszabb utazású kerékpár irányítását és képességeit biztosítja. Mivel úgy tervezték, hogy csúcson vagy annak közelében lehessen lovagolni, ugyanolyan pozitív utazást biztosít, mint egy 100 mm-es utazókerékpár, amelyet 25% -os megereszkedéssel állítottak be. A felfüggesztés teljesítményének további optimalizálása érdekében a Specialized Ride Dynamics csapata úgy hangolta a rugózási sebességet, hogy viszonylag egyenletes legyen a középső löketben, hogy a hosszabb menetű kerékpárokhoz hasonlóan kezelje a lökhárítóerők nagy részét. Nagy méretének köszönhetően az egyedi Mega Jounce Bumper "az iparág első", és döntő szerepet játszik a legnagyobb hatások zökkenőmentes kezelésében.
ELVESZTETTÜK AZ ESZÜNKET? VALAHOGY: Míg az új és úttörő SID Deluxe WCID lengéscsillapító a támogatás és a megfelelés egyedülálló keverékét nyújtja hátul, az AGY még mindig él és virul a villában. A helyzetérzékeny technológia lehetővé teszi a motorosok számára, hogy 15 mm-re beereszkedjenek a villába a kiegyensúlyozott utazás érdekében, rugalmas, kis ütéseknek való megfelelést és szilárd pedálozási platformot biztosítva anélkül, hogy távoli kizárásra vagy karok elfordítására lenne szükség.
A SÚLYNAK VÉGE: Mindössze 1,765 gramm váztömegével (ütéssel és minden hardverrel festve) az Epic World Cup felülmúlja a legkönnyebb versenytársakat. Ez gyorsabb gyorsulást, hatékonyabb mászást és agilisabb kezelhetőséget jelent. És mindez növeli a sebességet. Az Epic WC pehelysúlyát és szörnyeteg merevségét úgy értük el, hogy alkalmaztuk azt, amit az Aethos, a valaha készült legkönnyebb gyártási útváz fejlesztése során tanultunk, különös tekintettel a fejlett kompozit fektetésre és csőformákra.
A LEGNAGYOBB RUGALMASSÁG A NO FLEX: Az Epic World Cup a Roval Control SL alkatrészek teljes készletét kínálja: 1,240 grammos kerékpár, 180 grammos nyeregcső és 250 grammos integrált pilótafülke (70mm x 780mm). Mindegyik páratlan könnyűséggel, merevséggel és irányíthatósággal büszkélkedhet a mai világbajnokságon.
- A vadonatúj Epic World Cup váz Ride Dynamics technológiával fejlett felfüggesztési technológiával és 75 mm-es optimalizált hátsókerék-úttal rendelkezik. Ütéstechnikájának köszönhetően az Epic World Cup páratlan pedálhatékonyságot biztosít, és készen áll a legdurvább ereszkedésekre - nincs szükség lockout kapcsolókra.
- A SRAM XX SL sebességváltó arra épít, amire a legjobb motorosoknak szükségük van a teljesítmény és a robusztusság váltásához, így tökéletesen illeszkedik az off-road versenyzés brutális követelményeihez.
- A vadonatúj SID SL BRAIN villa 110 mm-es ütésnémítási teljesítményt nyújt, miközben megkülönbözteti a talajról vagy a vezetőről érkező bemeneteket a maximális hatékonyság érdekében.
- A kifejezetten az Epic World Cup megnövekedett képességeihez igazított Roval Control SL felni egy teljesen új eltolt felniprofilt vezet be, amely 29 mm-es belső szélességgel rendelkezik, amely nemcsak növeli az erőt és csökkenti a súlyt, hanem 22 százalékkal javítja a csipetlapos ellenállást is.