Gyártók
Prémium
2024 Specialized S-Works Stumpjumper EVO T-Type Enduro kerékpár
2024 Specialized S-Works Stumpjumper EVO T-Type Enduro kerékpár
2024 Specialized S-Works Stumpjumper EVO T-Type Enduro kerékpár
2024 Specialized S-Works Stumpjumper EVO T-Type Enduro kerékpár
2024 Specialized S-Works Stumpjumper EVO T-Type Enduro kerékpár
2024 Specialized S-Works Stumpjumper EVO T-Type Enduro kerékpár

2024 Specialized S-Works Stumpjumper EVO T-Type Enduro kerékpár

Cikkszám: 96324-0
Gyártó: Specialized

Új 

Élettartam garancia regisztrálás esetén

5 030 990 Ft
A választott opciók feláraival növelt ár!
Kerékméret:27,5"/29"
Elérhető méretek:S1, S2, S3, S4, S5, S6
Váz:FACT 11m carbon chassis and rear-end, asymmetrical design, 29/27.5 Trail Geometry, SWAT™ Door integration, head tube angle adjustment, horst pivot BB adjustment, threaded BB, fully enclosed internal cable routing, 12x148mm dropouts, sealed cartridge bearing pivots, replaceable derailleur hanger, 150mm of travel
Tag:FOX FLOAT X2 Factory, Rx Trail Tune, 2-position open/firm lever, HSC, LSC, HSR, and LSR adjustment, S1:210x50mm, S2-S6:210x55mm "
Villa:FOX FLOAT 36 Factory, GRIP2 damper, 15x110mm, 44mm offset, S1: 150mm of travel, S2-S6: 160mm of travel
Stucni:OneUp Stem, 35mm bar bore
Markolat:Deity Lockjaw
Kormány:OneUp Carbon, riser bar, 5-degree upsweep, 8-degree backsweep, 35mm rise, 800mm, 35.0mm
Fékszett:SRAM Code Ultimate Stealth, 4-piston caliper, hydraulic disc, 200mm HS2 Rotor
Váltás:SRAM XX Eagle Transmission Derailleur
Sor:SRAM XX Eagle SL Transmission Cassette, 12spd, 10-52T
Lánc:SRAM XX Eagle SL Transmission Flattop Chain, 12spd
Hajtás:SRAM XX Eagle, Carbon, with Aluminum Guards, DUB, 32T, S1:165mm, S2-S5: 170mm, S6: 175mm
Középcsapágy:SRAM DUB WIDE, BSA 73mm, Threaded
Felni:Roval Traverse 29 HD Carbon, 30mm internal width, 28h: Roval Traverse 27.5 HD Carbon, 30mm internal width, 32h
Első agy:DT Swiss 240, 28h, 15x110
Hátsó agy:DT Swiss 240, 32h, 12x148
Külső elöl:Butcher, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T9 compound, 2Bliss Ready, 29x2.3"
Külső hátul:Eliminator, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T7 compound, 2Bliss Ready, 27.5 x 2.3"
Nyereg-Nyeregcső:Bridge, 155/143mm, Hollow Ti-rails, RockShox Reverb AXS, 30.9, 1X remote, (S1:100mm, S2: 125mm, S3: 150mm, S4-S6: 170mm)

További információk a termékről:

Az S-Works Stumpjumper EVO sokkal több, mint egy egyszerű trail bike; ez egy zúzós gép, amelyet arra építettek, hogy a legzordabb ösvényeken is teljes erőbedobással száguldjon. Teljesen új kialakítással, állítható fejcsőszöggel, 150 mm-es teljesítményre hangolt rugóúttal és az S méretezés alkalmazkodóképességével ez a kerékpár egy abszolút vadító. Az S-Works Stumpjumper EVO-gyerünk a sorba.

Igazi S-Works-módra az S-Works Stumpjumper EVO-t a végsőkig megépítették. A Fox Factory villa és a hátsó rugóstag látja el a felfüggesztési feladatokat, míg a SRAM Code Ultimate négydugattyús fékek a sebességet súrolják, és egy teljes SRAM AXS vezeték nélküli csoportosulás teszi teljessé ezt a kéjes felépítést.

  • Mit kapsz, ha egy 29 colos első kereket egy 27,5 colos hátsó kerékkel párosítasz? A Stumpjumper EVO S-Works, ez az. A 29er összes vonóerejével és kezelhetőségi előnyével, de egy kisebb, manőverezhetőbb hátsó kerékkel, ez a mullet beállítás illik a jibby, játékosabb stílushoz. Otthonosan mozog a bicikliparkban, és a pályán is nagyszerű vele lazítani.
  • A világ összes rugóútja haszontalan a megfelelő lengéscsillapító hangolás és kinematika nélkül. Az új Stumpjumper EVO kialakításánál a kinematikai teljesítményt helyeztük előtérbe. Az Enduro fejlesztése során levont tanulságokat alkalmazva, majd ezt követően több mint 1000 órányi terepi és felfüggesztési laboratóriumi fejlesztéssel, nem csak a Stumpjumper pedálozási teljesítményét javítottuk, hanem még ügyesebbé, agilisabbá és élénkebbé tettük. Megnöveltük az anti-squat-ot, így a felfüggesztés jobban ellenáll a pedálbillentésnek, és tovább javítottuk a bütykös teljesítményt a négyszögletes ütéseknél. A lényeg? Ez a dolog a pályákat, nem a lábakat tépi szét.
  • Az új Stumpjumper EVO S-Sizing geometriája az eddigi legprogresszívebb. Hosszú, alacsony, laza, rövid offset villa, meredekebb nyeregcső szög - ezek a modern progresszív kerékpározás követelményei. De nem mindenki ugyanúgy biciklizik, ezért az új Stumpjumper EVO geo teljesen állítható, hat különböző beállítással. A BB magasságát 10 mm-rel, a fejidom szögét két fokozattal állíthatod, és ezeket a beállításokat egymástól függetlenül is elvégezheted. Végezetül, ha teljes bulira vágysz, az EVO lehetővé teszi, hogy 27,5 hüvelykes hátsó kereket használj 29 hüvelykes első kerékkel párosítva.
  • A Rider-First Engineered™ vázak méret-specifikus megközelítést alkalmaznak a menetjellemzőkkel kapcsolatban, amely a váz vagy a kerékpáros méretétől függetlenül biztosítja a mércéhez illő kezelhetőséget és a hibátlan teljesítményt. Akár egy ugrás-rajongó zöldfülű vagy, aki egy S1-est vezet, akár egy DH-óriás, akinek a hosszú S6-osra van szüksége, ugyanazokat a vezetési tulajdonságokat fogod tapasztalni - sínes kanyarodás és kiegyensúlyozott első és hátsó merevség - a lehető legkönnyebb súly mellett.
  • A Stumpjumperen 2016-ban vezettük be a SWAT™ ajtót, amely helyet biztosít a vázadban az olyan "oh sh**t" szükségletek számára, mint a pumpák és a pótcsövek, és azonnal feleslegessé teszi a mezzsebeket. Az új Stumpjumpernél megnöveltük a térfogatot, és egy SWAT™ Bladdert adtunk hozzá, ami egy extra 22 unciás víztárolót biztosít - ami akkora, mint egy kis vizes palack - elrejtve a downtube-ban.

Vásárlói vélemények:

Kérdések és válaszok:

Kosárba

Kosárba helyezve

Betöltés...

...
Hiba

Sikertelen művelet

Ismeretlen hiba, kérjük, próbálja újra.