Még ennyi ideje van megrendelni az ajándékokat:
Gyártók
2024 Specialized Epic World Cup Expert
2024 Specialized Epic World Cup Expert
2024 Specialized Epic World Cup Expert
2024 Specialized Epic World Cup Expert
2024 Specialized Epic World Cup Expert
2024 Specialized Epic World Cup Expert
2024 Specialized Epic World Cup Expert
2024 Specialized Epic World Cup Expert
2024 Specialized Epic World Cup Expert
2024 Specialized Epic World Cup Expert
2024 Specialized Epic World Cup Expert

2024 Specialized Epic World Cup Expert

Cikkszám: 93123-31
Gyártó: Specialized

Új 

Élettartam garancia regisztrálás esetén

2 800 000 Ft
A választott opciók feláraival növelt ár!
Kerékméret:29
Elérhető méretek:S, M, L, XL
Váz:Fact 11m Carbon, WCID suspension design, Progressive XC Race Geometry, Rider-First Engineered™, threaded BB, 12x148mm rear spacing, internal cable routing, 75mm of travel
Tag:RockShox-Specialized SIDLuxe WCID Ultimate, Ride Dynamics Developed, Independent negative spring, Rebound Adjust, 215x40mm
Villa:RockShox SID SL BRAIN, Top-Adjust Brain damper, Debon Air, 15x110mm, 44mm offset, 110mm Travel
Stucni:Specialized XC, 3D-forged alloy, 4-bolt, 6-degree rise
Markolat:Specialized Trail Grips
Kormány:Specialized Alloy Minirise, 10mm rise, 750mm, 31.8mm clamp
Fékszett:SRAM Level Bronze, 2-piston caliper, hydraulic disc
Váltás:SRAM GX Eagle Transmission
Sor:SRAM XS 1275, 12 speed, 10-52t
Lánc:SRAM GX Eagle
Hajtás:SRAM GX Eagle, DUB, 170/175mm, 34t
Középcsapágy:SRAM DUB Threaded Wide
Felni:Roval Control Carbon, offset design, 29mm internal width, 4mm hook width, Tubeless ready, 28h
Első agy:DT Swiss 350, 6-bolt, DT Swiss Ratchet, 12x148mm thru axle, XD freehub body, 28h straight-pull
Hátsó agy:DT Swiss 350, 6-bolt, 15mm Thru-axle, 110mm spacing, 28h straight -pull
Külső elöl:Specialized Fast Trak, Control Casing, T7 Compound, 29x2.35
Külső hátul:Specialized Renegade, Control Casing, T5 Compound, 29x2.35
Nyereg-Nyeregcső:Specialized Alloy, Single Bolt, 30.9mm

További információk a termékről:

GONDOLKOZZ FASTEST: Az Epic World Cup a világ leggyorsabb XC versenymotorja sima és közepesen technikás pályákon, köszönhetően a hatékonyság, az irányíthatóság és a könnyű súly páratlan kombinációjának. A világbajnok Christopher Blevins mondta a legjobban: "Ez a dolog mindent megad nekem, amit egy keményfarútól elvárhatok, plusz a teljes felfüggesztés irányíthatóságát és képességét." Ennek a gyorsasági gépnek a megalkotásához mindössze egy teljesen integrált fejlesztési megközelítésre, egy radikálisan új sokk feltalálására és négy évtizedes off-road győztes tapasztalatra volt szükség.

REFERENCIAKERET: Annak érdekében, hogy a könyörtelenül hatékony erőátvitel és precíziós kezelés révén maximális sebességet biztosítson, mérnöki csapatunk új szabványokat állított fel és ért el a torziós merevség és a BB merevség terén. Ez a bravúr integrált fejlesztési megközelítést igényelt, amely egyesítette a szerkezetileg kiváló kettős gyémánt elrendezést a felső cső belsejében elhelyezett lengéscsillapítóval, és a Specialized történetének legkifinomultabb kompozit elrendezésével fejezte be.

MEGDÖBBENTŐEN GYORS: A Specialized Ride Dynamics csapata kitalált és feltalált egy forradalmian új lengéscsillapító technológiát az Epic World Cup számára, amely biztosítja a versenyző számára a keményfarú jármű hatékonyságát és lendületes reakcióját, valamint a teljes felfüggesztés irányítását, képességeit és lendülethordozását – mindezt egyszerű beállítással. A RockShox-szal közösen kifejlesztett SID Deluxe WCID lengéscsillapító egyedi, függetlenül állítható pozitív és negatív légrugókat használ, hogy biztosítsa a hőn áhított keményfarú "csattanást", kombinálva a terepfaló megbocsátással, és azzal a képességgel, hogy könnyedén személyre szabhatja a beállításokat egy adott pályához vagy hangoláshoz a motoros preferenciája és érzése szerint. Állítsa szilárdan, és úgy lovagol, mint egy keményfarkú, vagy nyissa ki, és van egy darab-összenyomó ripper. De nem csak korlátozott "nyitott és zárt", hanem a beállítás egyszerű jellege lehetővé teszi a motoros számára, hogy a szilárd és lágy spektrumon álljon.

TÚLSZÁRNYALJA KATEGÓRIÁJÁT: Az Epic World Cup 75 mm-es hátsó rugóútja egy sokkal hosszabb utazású kerékpár irányítását és képességeit biztosítja. Mivel úgy tervezték, hogy csúcson vagy annak közelében lehessen lovagolni, ugyanolyan pozitív utazást biztosít, mint egy 100 mm-es utazókerékpár, amelyet 25% -os megereszkedéssel állítottak be. A felfüggesztés teljesítményének további optimalizálása érdekében a Specialized Ride Dynamics csapata úgy hangolta a rugózási sebességet, hogy viszonylag egyenletes legyen a középső löketben, hogy a lökhárítóerők nagy részét úgy kezelje, mint egy hosszabb utazású kerékpár. Nagy méretének köszönhetően az egyedi Mega Jounce Bumper "az iparág első", és döntő szerepet játszik a legnagyobb hatások zökkenőmentes kezelésében.

ELVESZTETTÜK AZ ESZÜNKET? VALAHOGY: Míg az új és úttörő SID Deluxe WCID lengéscsillapító a támogatás és a megfelelés egyedülálló keverékét nyújtja hátul, az AGY még mindig él és virul a villában. A helyzetérzékeny technológia lehetővé teszi a motorosok számára, hogy 15 mm-re beereszkedjenek a villába a kiegyensúlyozott utazás érdekében, rugalmas, kis ütéseknek való megfelelést és szilárd pedálplatformot biztosítva anélkül, hogy távoli kizárásra vagy karok elfordítására lenne szükség.

A SÚLYNAK VÉGE: Mindössze 1,915 gramm váztömegével (ütéssel és minden hardverrel festve) az Epic World Cup felülmúlja a legkönnyebb versenytársakat. Ez gyorsabb gyorsulást, hatékonyabb mászást és agilisabb kezelhetőséget jelent. És mindez növeli a sebességet. Az Epic WC pehelysúlyát és szörnyeteg merevségét úgy értük el, hogy alkalmaztuk azt, amit az Aethos, a valaha készült legkönnyebb gyártási útváz fejlesztése során tanultunk, különös tekintettel a fejlett kompozit fektetésre és csőformákra.

  • A vadonatúj Epic World Cup váz Ride Dynamics technológiával fejlett felfüggesztési technológiával és 75 mm-es optimalizált hátsókerék-úttal rendelkezik. Ütéstechnikájának köszönhetően az Epic World Cup páratlan pedálhatékonyságot biztosít, és készen áll a legdurvább ereszkedésekre – nincs szükség lockout kapcsolókra.
  • A SRAM GX sebességváltó arra épít, amire a legjobb motorosoknak szükségük van a teljesítmény és a robusztusság váltásához, így tökéletesen illeszkedik a modern terepfutás brutális követelményeihez.
  • A vadonatúj SID SL BRAIN villa 110 mm-es ütésnémítási teljesítményt nyújt, miközben megkülönbözteti a talajról vagy a vezetőről érkező bemeneteket a maximális hatékonyság érdekében.
  • A hosszú világbajnoki sorozatból származó, kézzel épített Roval Control karbon kerekek modern, 29 mm-es belső szélességű, horog nélküli keréktárcsával rendelkeznek - maximalizálva az erőt, a vezetési minőséget és a tartósságot -, miközben a súlyt minimálisra csökkentik.

Vásárlói vélemények:

Kérdések és válaszok:

Kosárba

Kosárba helyezve

Betöltés...

...
Hiba

Sikertelen művelet

Ismeretlen hiba, kérjük, próbálja újra.