2024 Specialized Demo RockShox Custom S3 Downhill kerékpár
Cikkszám: 2024SDRSCS3
Gyártó: Specialized
Új
Élettartam garancia regisztrálás esetén
2 350 000 Ft
A választott opciók feláraival növelt ár!
Kerékméret: | 29/27,5 |
Elérhető méretek: | S3 |
Váz: | M5 ötvözet, stílusspecifikus DH geometria, horst pivot flip chip 27,5 vagy 29 hátsó kerékhez, BSA menetes BB, teljes belső kábelvezetés opcióval a teljes külső fékhez, 148 mm-es hátsó távolság, lezárt patroncsapágy-forgócsapok, cserélhető váltóakasztó, 200 mm-es rugóút |
Tag: | Rock Shox Super Deluxe Ultimate DH külső visszapattanás beállítása, külső nagy és alacsony sebességű kompresszióbeállítás, Trunnion tartó, 225x75 |
Villa: | Rock Shox Boxxer Ultimate DH 200 mm-es rugóút |
Stucni: | Deity 35, Direct Mount szár, 45mm hosszú |
Markolat: | BURGTECH |
Kormány: | Renthal Fatbar35, 5 fokos felsöprés, 7 fokos hátrasöprés, 30 mm-es emelkedés, 800mm, 35,0 mm |
Fékszett: | SRAM CODE RSC Rainbow 4 piston, 203-220 mm SRAM Scheiben |
Váltás: | SRAM GX DH, 7-speed, trigger |
Sor: | SRAM X01 DH, 7-speed, 10-24t |
Lánc: | Sram PC1130 w/ Powerlink, 11-speed |
Hajtás: | Truvative DESCENDANT |
Középcsapágy: | |
Felni: | Roval DH 29" DH ötvözet, 28mm belső szélesség, 28h elöl, 32h hátul, tubeless ready |
Első agy: | Első agy: Speciális, zárt patroncsapágyak, 20x110mm, 32h |
Hátsó agy: | hátsó agy: Speciális, HG freehub, 6 csavaros tárcsa, magas-alacsony karima, zárt patroncsapágyak, 12x148mm távolság, 32h |
Külső elöl: | Michelin DH 22 29x2.3" |
Külső hátul: | Michelin DH22, 27.5x2.3" |
Nyereg-Nyeregcső: | Test geometria Henge DH, üreges titán sínek, 130mm, Thomson, ötvözet, egyenes, 12 fokos bilincs |
További információk a termékről:
A Demo célja mindig is a teljes sebesség volt, és ez a Demo Race esetében sincs másképp. Az új, rugalmas kerékméretű vázkialakítás bevezetése, amely lehetővé teszi a versenyzők számára, hogy kihasználják a 29 colos első kerék és a 27,5 colos hátsó kerék előnyeit, egy olyan különleges keverék, amelyet Loic Bruni világbajnok már régóta tesztelt a tapadás és a manőverezhetőség tökéletes egyensúlyát keresve, de az UCI csak tavaly adott zöld utat. Ez nem akadályozta meg a Demo Race-t abban, hogy már az első szezonjában megszerezze a Downhill világbajnoki és az összesített világkupa címet...
Most ugyanezt a győztes kombinációt kínáljuk egyenesen a dobozból, miközben egy állítható hátsó rész, amely még mindig lehetővé teszi, hogy 27,5 és 29 hüvelykes kerékméretek között válts a terep és a vezetési stílus alapján, miközben a megfelelő láncszárhossz és a fenéktartó magassága is beállítható.
A kemény pályákon is gyors, a Demo Race felfüggesztés kialakítása egy hátrébb eső tengelyút köré lett kifejlesztve, amely csökkenti a hátsó kerék lógását, és ezzel növeli a sebességet.
- A Demo Race M5 ötvözetből készült váz teljes mértékben optimalizált, hogy kihasználja a 29 colos első kerék vonóerő-előnyeit és a 27,5 colos hátsó kerék megnövekedett manőverezhetőségét, miközben megmarad a lehetőség, hogy a hátsó kerék méretét a különböző terepviszonyoknak és vezetési stílusoknak megfelelően változtathatod az állítható hátsó véggel, amely biztosítja, hogy a láncváz hossza és a fenéktámasz magassága a kerékmérettől függetlenül a megfelelő maradjon.
- Az Ohlins TTX 22 M tekercses lengéscsillapítót úgy tervezték, hogy a legnehezebb World Cup Downhill pályákon is megbirkózzon, külső, alacsony sebességű kompresszió- és lengéscsillapítás-beállítással, míg a Trunnion rögzítés extra perselyátfedést kínál a nagyobb tartósság érdekében.
- A kiváló kis bukkanók követése és a legmeredekebb lejtőkön való leérkezések felszívásának képessége révén az Ohlins DH38 m.1 villa 200 milliméteres rugóútja simább, gyorsabb és magabiztosabb érzésű futásokat biztosít, mint bármi, amivel eddig motoroztál.