Prémium
2022 SPECIALIZED S-WORKS ENDURO Enduro Kerékpár
Cikkszám: 93622-00
Gyártó: Specialized
Új
Élettartam garancia regisztrálás esetén
4 874 990 Ft
A választott opciók feláraival növelt ár!
Kerékméret: | 29" |
Elérhető méretek: | S2, S3, S4, S5 |
Váz: | FACT 11m carbon chassis and rear-end, S-Sizing Enduro Race Geometry, SWAT™ Door integration, threaded BB, internal cable routing, 12x148mm dropouts, sealed cartridge bearing pivots, replaceable derailleur hanger, 170mm of travel |
Tag: | FOX FLOAT X2 Factory, Rx Trail Tune, 2-position adjustment, high and low speed rebound and compression adjust, Trunnion mount, 205x60mm |
Villa: | FOX FLOAT 38 Factory, GRIP2 damper, Kashima Coating, 15x110mm, 44mm offset, 170mm of travel |
Stucni: | Deity, 35.0mm |
Markolat: | Deity, Knuckleduster, Black |
Kormány: | Roval Traverse SL Carbon, riser bar, 6-degree upsweep, 8-degree backsweep, 30mm rise, 800mm, 35.0mm |
Fékszett: | SRAM Code RSC, 4-piston caliper, hydraulic disc, 220mm |
Váltás: | SRAM XX1 Eagle AXS |
Sor: | Sram XG-1299, 12-Speed, 10-52t |
Lánc: | SRAM XX1 Eagle |
Hajtás: | SRAM X01 Eagle, DUB, 170mm |
Középcsapágy: | SRAM DUB, BSA 73mm, threaded |
Felni: | Roval Traverse SL 29, hookless carbon, 30mm inner width, 2Bliss Ready, hand-built, 28h |
Első agy: | Roval Traverse SL, sealed cartridge bearings, 15mm thru-axle, 110mm spacing |
Hátsó agy: | Roval Traverse SL, DT Swiss Star Ratchet, 54t engagement, SRAM XD driver body, 12mm thru-axle, 148mm spacing |
Külső elöl: | Butcher, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T9 compound, 2Bliss Ready, 29x2.3" |
Külső hátul: | Eliminator, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T7 compound, 29x2.3" |
Nyereg-Nyeregcső: | Bridge, 155/143mm, Hollow Ti-rails, RockShox Reverb AXS, 30.9, 1X remote, (S2/S3: 150mm, S4/S5:170mm) |
További információk a termékről:
Ez az a kerékpár, amely meghatározza azt a műfajt, amely a nevét viseli - az S-Works Enduro a legnagyobb hatékonysággal mászik, mégis nyugodt marad a legzordabb lejtőkön is. Egy bombázó, mégis könnyű karbon vázzal rendelkezik, amely boldogan veszi fel a harcot olyan terepviszonyokkal, amelyeket a gyengébb kerékpárok megrágnak és kiköpnek.
És a SRAM XX1 Eagle AXS hajtáslánccal és a Code RSC négydugattyús tárcsafékkel, a FOX legújabb Factory felfüggesztésével és minden más csúcsminőségű dologgal abszolút gyilkos ruhába öltöztetve. Kezdődjön a nyálcsorgatás.
Elképesztő képességű - Ha az Enduro úgy néz ki, mint testvére, a Demo, az azért van, mert rengeteg közös downhill DNS-ük van. A hátrébb eső tengelyút csökkenti a kerék lógását a nagy ütközéseknél. Az alacsonyan és előre elhelyezett lengéscsillapító nagy sebességnél is magabiztos és magabiztos érzést nyújt. A kiegyensúlyozott vázmerevség pedig segít az első rész precíz kormányzásban, a hátsó rész pedig úgy halad, mintha sínen lenne. Ha mindezt összeadjuk, akkor egy olyan kerékpárt kapunk, amely a legmeredekebb, legsziklásabb utakon is nevetni fog.
Bámulatosan gyors fel és le a pályán - Taposs a pedálokra, és az új Enduro sokkal gyorsabban gyorsul, mint ahogy azt egy lejtmenetben bukdácsoló kerékpártól elvárnád. Kezdetben megnöveltük a rugóstag-ellenállást, így a felfüggesztés jobban ellenáll a pedálok bólintásának. Ezután, a hatékonyság növelése érdekében a láncváz és a felső lengéscsillapító összeköttetések szögét átirányítottuk egy sokkal hatékonyabb kialakítás érdekében. A végeredmény? Kevesebb billegés, nagyobb sebesség.
GYORS INDULÁSOK FIT - A gyorsaság és a fittség nem zárja ki egymást, ezért az Enduro progresszív geometriáját felfelé és lefelé való haladásra terveztük. Kezdjük azzal, hogy a nyeregcsövek és a hasmagasságok nem nőnek jelentősen a méretek között, ami azt jelenti, hogy most már a magasságod és a vezetési stílusod alapján is választhatsz vázméretet. Ha ezt az új méretezési stílust lazább fejszöggel, hosszabb kinyúlással és meredekebb nyeregcsővel párosítod, akkor egy gyorsabb és jobb képességű paripát kapsz, mérettől függetlenül.