Hazánk eddigi legeredményesebb downhill versenyzője, Liszi Attila már több éve visszavonult az élsporttól és downhill iskolájával az új generáció oktatásán tevékenykedik. A iskola egyre népszerűbb, a suli tagjai egyre ügyesebbek, az idei évtől pedig hivatalos egyesületként vágnak neki a hazai és külföldi versenyeknek. Bemutatkozik a RadCompany Racing Team!
Mely verseny sikerült a legjobban? Illetve mi volt a legkellemesebb élményed?
A szlovák kupa – Velka Raca sikerült a legjobban. Négy kategóriában is dobogóra tudunk állni, Masters 2. hely – Nagy Danitól, Elite 2. hely – Ferenczi Marcell, Junior 5. hely – Füzesi Matyi, U17 1.hely – Füzesi Dani.
Nehéz lenne egy eseményt, vagy pillanatot kiemelni a szezonból, amit a legkellemesebbnek tudok elkönyvelni, annyira hosszúnak tűnik egy szezon, és annyi minden történik… Érzelmi hullámvasút. Számtalan örömteli pillanatot éltünk át, talán a legkellemesebb, maga a társaság, akikkel együtt átéled ezt, és az életed egy szakaszát velük töltöd, kialakul egyfajta kapcsolat, kötödés, én ezt élvezem a leginkább. Sokkal több ez számomra, mint egy iskola tanulókkal.
Az idei évtől már hivatalos csapatként készültök a versenyekre. Hogy jött az ötlet a RadCompany Racing Team megalapításához?
Már egy ideje érett a dolog, sokan hiányolták a szervezettséget, az egységben való munkát, és őszintén megmondom, én is! Szerettem volna egy kalap alá vonni a tanítást, versenyeztetést, szervezést, így kérdés sem volt, hogy lépni kell.
A jelenlegi helyzetemben lehetetlen lett volna egy olyan egyesületet megvalósítani, ami biztosítani tudja a tanulók és versenyzők számára azokat a lehetőségeket, amikkel szívesen vállaltam volna egy ilyen feladat ellátását. A szervezésen túl bringákra van szükség, felszerelésre stb, stb…
Kulcsár Ákos a Rad Company tulajdonosa vállalta, hogy kerékpárokat, alkatrész bázist és további felszerelést biztosít az egyesület számára, amivel óriási lendületet adott az elinduláshoz. A közös munka azóta is rendkívül szoros és jól működik, remélem még sokáig tudunk együtt fejlődni.