2024 Specialized Enduro Comp Enduro Kerékpár
Cikkszám: 93623-5
Gyártó: Specialized
Új
Élettartam garancia regisztrálás esetén
2 047 490 Ft
A választott opciók feláraival növelt ár!
Kerékméret: | 29" |
Elérhető méretek: | S2, S3, S4, S5 |
Váz: | FACT 11m carbon chassis and rear-end, 29 S3 Enduro Race Geometry, SWAT™ Door integration, threaded BB, internal cable routing, 12x148mm dropouts, sealed cartridge bearing pivots, replaceable derailleur hanger, 170mm of travel |
Tag: | Rock Shox Super Deluxe Coil Select Plus, Rx Trail Tune, 205x60, Trunnion |
Villa: | RockShox Zeb Select, Charger RC damper, 15x110mm, 44mm offset, 170mm of travel |
Stucni: | Alloy Trail Stem, 35mm bar bore |
Markolat: | Specialized Trail Grips |
Kormány: | Specialized, 6061 alloy, 6-degree upsweep, 8-degree backsweep, 30mm rise, 780mm width |
Fékszett: | SRAM Code RS, 4-piston caliper, hydraulic disc, 200mm |
Váltás: | SRAM GX Eagle, 12-speed |
Sor: | Sram XG-1275, 12-speed, 10-52t |
Lánc: | SRAM NX Eagle, 12-speed |
Hajtás: | SRAM X1 6K Eagle, DUB, 170mm, 32T |
Középcsapágy: | SRAM DUB, BSA 73mm, Threaded |
Felni: | Specialized 29, hookless alloy, 30mm inner width, tubeless ready |
Első agy: | Specialized alloy front hub disc, sealed cardridge bearings, 6-bolt, 15x110mm thru-axle, 32h |
Hátsó agy: | Alloy, sealed cartridge bearings, 148mmx12mm thru-axle, 28h |
Külső elöl: | Butcher, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T9 compound, 2Bliss Ready, 29x2.3" |
Külső hátul: | Butcher, GRID GRAVITY casing, GRIPTON® T9 compound, 2Bliss Ready, 29x2.3" |
Nyereg-Nyeregcső: | Bridge Comp, Hollow Cr-mo rails, 155/143mm, X-Fusion Manic, infinite adjustable, two-bolt head, bottom mount cable routing, remote SRL LE lever, 34.9mm, S2-S3:150mm, S4-S5:170mm |
További információk a termékről:
Az Enduro Compot ár-érték arányban nehéz legyőzni. Ugyanazt a teljes szénszálas vázat kapod, mint az Enduro Expert és Elite modellek, nagyszerű alkatrészekkel megrakva, amelyek közé tartoznak az erőteljes négydugattyús tárcsafékek, a széles hatótávolságú 1X hajtáslánc és az ütőképes RockShox felfüggesztés.
- Hihetetlen- Ha az Enduro úgy néz ki, mint testvére, a Demo, az azért van, mert rengeteg közös downhill DNS-ük van. A hátrébb eső tengelyút csökkenti a kerék lógását a nagy ütközéseknél. Az alacsonyan és előre elhelyezett lengéscsillapító nagy sebességnél is magabiztos és magabiztos érzést nyújt. A kiegyensúlyozott vázmerevség pedig segít az első rész precíz kormányzásban, a hátsó rész pedig úgy halad, mintha sínen lenne. Ha mindezt összeadjuk, akkor egy olyan kerékpárt kapunk, amely a legmeredekebb, legsziklásabb utakon is nevetni fog.
- Bámulatosan gyors fel és le a pályán - Taposs a pedálokra, és az új Enduro sokkal gyorsabban gyorsul, mint ahogy azt egy lejtmenetben bukdácsoló kerékpártól elvárnád. Kezdetben megnöveltük a rugóstag-ellenállást, így a felfüggesztés jobban ellenáll a pedálok bólintásának. Ezután, a hatékonyság növelése érdekében a láncváz és a felső lengéscsillapító összeköttetések szögét átirányítottuk egy sokkal hatékonyabb kialakítás érdekében. A végeredmény? Kevesebb billegés, nagyobb sebesség.
- Gyors indulások - A gyorsaság és a fittség nem zárják ki egymást, ezért az Enduro progresszív geometriáját felfelé és lefelé való haladásra terveztük. Kezdjük azzal, hogy a nyeregcsövek és a stack magassága nem növekszik masszívan a méretek között, ami azt jelenti, hogy most már a magasságod és a vezetési stílusod alapján is választhatsz vázméretet. Ha ezt az új méretezési stílust lazább fejszöggel, hosszabb kinyúlással és meredekebb nyeregcsővel párosítod, akkor egy gyorsabb és jobb képességű paripát kapsz, mérettől függetlenül.