Akciós!
Utolsó darab
2023 SPECIALIZED STUMPJUMPER EVO PRO Enduro Kerékpár
Cikkszám: 96323-10
Gyártó: Specialized
Új
Élettartam garancia regisztrálás esetén
A választott opciók feláraival növelt ár!
Cetelem hitelkalkulátor
Ha hitelre szeretné megvásárolni a terméket, helyezze a kosárba, majd a fizetési módoknál válassza a Cetelem Online Áruhitel lehetőséget.
Kerékméret: | 27,5"/29" |
Elérhető méretek: | S1, S2, S3, S4, S5, S6 |
Váz: | FACT 11m carbon chassis and rear-end, asymmetrical design, 29/27.5" Trail Geometry, SWAT™ Door integration, head tube angle adjustment, horst pivot BB adjustment, threaded BB, fully enclosed internal cable routing, 12x148mm dropouts, sealed cartridge bearing pivots, replaceable derailleur hanger, 150mm of travel |
Tag: | FOX FLOAT X Factory, Rx Trail Tune, EVOL Air sleeve, 2-position lever w/ LSC adjustment, S1:210x50mm, S2-S6:210x55mm |
Villa: | FOX FLOAT 36 Factory, GRIP2 damper, 15x110mm, 44mm offset, S1: 150mm of travel, S2-S6: 160mm of travel |
Stucni: | Deity, 35.0mm |
Markolat: | Deity Lockjaw |
Kormány: | Roval Traverse SL Carbon, riser bar, 6-degree upsweep, 8-degree backsweep, 30mm rise, 800mm, 35.0mm |
Fékszett: | SRAM Code RSC, 4-piston caliper, hydraulic disc, 200mm HS2 |
Váltás: | SRAM X01 Eagle AXS |
Sor: | SRAM XG-1295 Eagle, 10-52t |
Lánc: | SRAX X01 Eagle, 12-speed |
Hajtás: | SRAM X1 Carbon, DUB, S1:165mm, S2-S5: 170mm, S6: 175mm |
Középcsapágy: | SRAM DUB, BSA 73mm, Threaded |
Felni: | Roval Traverse Carbon 29F/27.5R, hookless carbon, 30mm inner width, hand-built, 2Bliss Ready |
Első agy: | DT Swiss 350, sealed cartridge bearings, 15x110mm spacing, 28h |
Hátsó agy: | DT Swiss 350, Star Ratchet, 36t engagement, SRAM XD driver body, 12mm thru-axle, 148mm spacing, 28h |
Külső elöl: | Butcher, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T9 compound, 2Bliss Ready, 29x2.3" |
Külső hátul: | Eliminator, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T7 compound, 2Bliss Ready, 27.5 x 2.3" |
Nyereg-Nyeregcső: | Bridge, 155/143mm, Hollow Ti-rails, Bike Yoke, Revive Max, 34.9 (S1:120mm, S2-S3:150mm, S4-S5: 185mm, S6: 213mm) |
További információk a termékről:
A Stumpjumper EVO Pro a teljes gázzal való teljesítményekről tesz tanúbizonyságot. Teljesen új tervezéssel, az S-Sizing geometriától kezdve az állítható fejcsőszöggel rendelkező, 150 mm-es, foszlányokra felkészített rugóútig, ez a dolog egy igazi hasító. És a tetejébe a felépítését úgy választottuk ki, hogy az összsúlyt alacsonyan, a teljesítményt pedig magasan tartsuk.
Fox Factory felfüggesztés? Megvan. 30 mm széles karbon kerekek? Megvan. XO1 Eagle hajtáslánc? Oh, igen. A Stumpjumper EVO Pro-val minden finomságot megkapsz egy kedvezőbb áron.
- A világ összes rugóútja haszontalan a megfelelő lengéscsillapító hangolás és kinematika nélkül. Az új Stumpjumper EVO kialakításánál a kinematikai teljesítményt helyeztük előtérbe. Az Enduro fejlesztése során levont tanulságokat alkalmazva, majd ezt követően több mint 1000 órányi terepi és felfüggesztési laboratóriumi fejlesztéssel, nem csak a Stumpjumper pedálozási teljesítményét javítottuk, hanem még ügyesebbé, agilisabbá és élénkebbé tettük. Megnöveltük az anti-squat-ot, így a felfüggesztés jobban ellenáll a pedálbillentésnek, és tovább javítottuk a bütykös teljesítményt a négyszögletes ütéseknél. A lényeg? Ez a dolog a pályákat, nem a lábakat tépi szét.
- Az új Stumpjumper EVO S-Sizing geometriája az eddigi legprogresszívebb. Hosszú, alacsony, laza, rövid offset villa, meredekebb nyeregcső szög - ezek a modern progresszív kerékpározás követelményei. De nem mindenki ugyanúgy biciklizik, ezért az új Stumpjumper EVO geo teljesen állítható, hat különböző beállítással. A BB magasságát 10 mm-rel, a fejidom szögét két fokozattal állíthatod, és ezeket a beállításokat egymástól függetlenül is elvégezheted. Végezetül, ha teljes bulira vágysz, az EVO lehetővé teszi, hogy 27,5 hüvelykes hátsó kereket használj 29 hüvelykes első kerékkel párosítva.
- A Rider-First Engineered™ vázak méret-specifikus megközelítést alkalmaznak a menetjellemzőkkel kapcsolatban, amely a váz vagy a kerékpáros méretétől függetlenül biztosítja a mércéhez illő kezelhetőséget és a hibátlan teljesítményt. Akár egy ugrás-rajongó zöldfülű vagy, aki egy S1-est vezet, akár egy DH-óriás, akinek a hosszú S6-osra van szüksége, ugyanazokat a vezetési tulajdonságokat fogod tapasztalni - sínes kanyarodás és kiegyensúlyozott első és hátsó merevség - a lehető legkönnyebb súly mellett.
- A Stumpjumperen 2016-ban vezettük be a SWAT™ ajtót, amely helyet biztosít a vázadban az olyan "oh sh**t" szükségletek számára, mint a pumpák és a pótcsövek, és azonnal feleslegessé teszi a mezzsebeket. Az új Stumpjumpernél megnöveltük a térfogatot, és egy SWAT™ Bladdert adtunk hozzá, ami egy extra 22 unciás víztárolót biztosít - ami akkora, mint egy kis vizes palack - elrejtve a downtube-ban.