Akciós!
2023 Specialized Stumpjumper EVO Elite Alloy Enduro Kerékpár
Cikkszám: 96323-40
Gyártó: Specialized
Új
Raktáron
Élettartam garancia regisztrálás esetén
A választott opciók feláraival növelt ár!
Cetelem hitelkalkulátor
Ha hitelre szeretné megvásárolni a terméket, helyezze a kosárba, majd a fizetési módoknál válassza a Cetelem Online Áruhitel lehetőséget.
Kerékméret: | 27,5"/29" |
Elérhető méretek: | S1, S2, S3, S4, S5, S6 |
Váz: | M5 Alloy chassis and rear-end, asymmetrical design, 29/27.5" Trail Geometry with S-Sizing, SWAT™ Door integration, head tube angle adjustment, horst pivot BB adjustment, threaded BB, fully enclosed internal cable routing, 12x148mm dropouts, sealed cartridge bearing pivots, replaceable derailleur hanger, 150mm of trave |
Tag: | Rock Shox Super Deluxe Ultimate, Rx Trail Tune,RC2T Damper, Hydraulic Bottom Out control , S1:210x50mm, S2-S6:210x55mm |
Villa: | RockShox Lyrik Ultimate, Charger 3 RC2 W/ButterCups, 15x110mm, 44mm offset, S1: 150mm of travel, S2-S6: 160mm of travel |
Stucni: | Deity, 35.0mm |
Markolat: | Deity Grips |
Kormány: | Specialized, 6061 alloy, 6-degree upsweep, 8-degree backsweep, 30mm rise, 780mm width |
Fékszett: | SRAM Code RS, 4-piston caliper, hydraulic disc, 200mm |
Váltás: | SRAM GX Eagle, 12-speed |
Sor: | Sram XG-1275, 12-speed, 10-52t |
Lánc: | SRAM GX Eagle, 12-speed |
Hajtás: | SRAM GX Eagle Alloy, DUB, 165/170/175mm, 32t |
Középcsapágy: | SRAM DUB, BSA 73mm, Threaded |
Felni: | Roval Traverse 29 Alloy, 30mm inner width, hand-built, 2Bliss Ready |
Első agy: | Roval, sealed cartridge bearings, 15x110mm spacing, 28h |
Hátsó agy: | Roval DT Swiss 370, Ratchet LN, SRAM XD driver body, 12mm thru-axle, 148mm spacing, 28h |
Külső elöl: | Butcher, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T9 compound, 2Bliss Ready, 29x2.3" |
Külső hátul: | Eliminator, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T7 compound, 2Bliss Ready, 27.5 x 2.3" |
Nyereg-Nyeregcső: | Bridge Comp, Hollow Cr-mo rails, 155/143mm, OneUp, Dropper Post-V2, MMX lever, 34.9 (S1:120mm, S2/S3:150mm, S4: 180mm, S5/S6: 210mm) |
További információk a termékről:
Tisztázzunk valamit, a Stumpjumper EVO Alloy nem egy ""normál"" trail bike. Arra épült, hogy durvuljon. Ugyanazzal a teljesen új kialakítással, mint a karbon testvére - beleértve az állítható fejcsőszöget, a 150 mm-es teljesítményre hangolt rugóutat, az S-Sizing alkalmazkodóképességét és a SWAT™ Door integrációt - egy könnyű, mégis strapabíró M5 Alloy vázban, képes leszel olyan utakon is végigbombázni, amelyekről azt hitted, hogy egy teljes értékű DH felszerelés nélkül nem érhetsz hozzá.
A Stumpjumper EVO Elite Alloy verekedésre készült, ez nem kérdés. A golyóálló SRAM GX Eagle 12 sebességes hajtáslánccal, a masszív, 30 mm széles könnyűfém kerékszettel és az Rx Tuned RockShox felfüggesztéssel nincs olyan pálya, amely túlságosan zord lenne.
- Mit kapunk, ha egy 29 colos első kereket egy 27,5 colos hátsó kerékkel párosítunk? A Stumpjumper EVO Elite Alloy, ez az. A 29er összes vonóerejével és kezelhetőségi előnyével, de egy kisebb, manőverezhetőbb hátsó kerékkel, ez a mullet beállítás jobban illik a játékos stílushoz. Otthonosan mozog a bicikliparkban, és a pályán is nagyszerű vele lazítani.
- A világ összes rugóútja haszontalan a megfelelő lengéscsillapító hangolás és kinematika nélkül. Az új Stumpjumper EVO kialakításánál a kinematikai teljesítményt helyeztük előtérbe. Az Enduro fejlesztése során levont tanulságokat alkalmazva, majd ezt követően több mint 1000 órányi terepi és felfüggesztési laboratóriumi fejlesztéssel, nem csak a Stumpjumper pedálozási teljesítményét javítottuk, hanem még ügyesebbé, agilisabbá és élénkebbé tettük. Megnöveltük az anti-squat-ot, így a felfüggesztés jobban ellenáll a pedálbillentésnek, és tovább javítottuk a bütykös teljesítményt a négyszögletes ütéseknél. A lényeg? Ez a dolog a pályákat, nem a lábakat tépi szét.
- Az új Stumpjumper EVO S-Sizing geometriája az eddigi legprogresszívebb. Hosszú, alacsony, laza, rövid offset villa, meredekebb nyeregcső szög - ezek a modern progresszív kerékpározás követelményei. De nem mindenki ugyanúgy biciklizik, ezért az új Stumpjumper EVO geo teljesen állítható, hat különböző beállítással. A BB magasságát 10 mm-rel, a fejidom szögét két fokozattal állíthatod, és ezeket a beállításokat egymástól függetlenül is elvégezheted. Végezetül, ha teljes bulira vágysz, az EVO lehetővé teszi, hogy 27,5 hüvelykes hátsó kereket használj 29 hüvelykes első kerékkel párosítva.
- A Rider-First Engineered™ vázak méret-specifikus megközelítést alkalmaznak a menetjellemzőkkel kapcsolatban, amely a váz vagy a kerékpáros méretétől függetlenül biztosítja a mércéhez illő kezelhetőséget és a hibátlan teljesítményt. Akár egy ugrás-rajongó zöldfülű vagy, aki egy S1-est vezet, akár egy DH-óriás, akinek a hosszú S6-osra van szüksége, ugyanazokat a vezetési tulajdonságokat fogod tapasztalni - sínes kanyarodás és kiegyensúlyozott első és hátsó merevség - a lehető legkönnyebb súly mellett.
- A Stumpjumperen 2016-ban vezettük be a SWAT™ ajtót, amely helyet biztosít a vázadban az olyan "oh sh**t" szükségletek számára, mint a pumpák és a pótcsövek, és azonnal feleslegessé teszi a mezzsebeket. Az új Stumpjumpernél megnöveltük a térfogatot, és egy SWAT™ Bladdert adtunk hozzá, ami egy extra 22 unciás víztárolót biztosít - ami akkora, mint egy kis vizes palack - elrejtve a downtube-ban.