Gyártók
Akciós!
2023 Specialized Stumpjumper EVO Elite Alloy Enduro Kerékpár
2023 Specialized Stumpjumper EVO Elite Alloy Enduro Kerékpár
2023 Specialized Stumpjumper EVO Elite Alloy Enduro Kerékpár
2023 Specialized Stumpjumper EVO Elite Alloy Enduro Kerékpár
2023 Specialized Stumpjumper EVO Elite Alloy Enduro Kerékpár

2023 Specialized Stumpjumper EVO Elite Alloy Enduro Kerékpár

Cikkszám: 96323-40
Gyártó: Specialized

Új 

Raktáron

Élettartam garancia regisztrálás esetén

2 624 990 Ft 1 834 990 Ft
A választott opciók feláraival növelt ár!
Cetelem hitelkalkulátor
Ha hitelre szeretné megvásárolni a terméket, helyezze a kosárba, majd a fizetési módoknál válassza a Cetelem Online Áruhitel lehetőséget.
Kerékméret:27,5"/29"
Elérhető méretek:S1, S2, S3, S4, S5, S6
Váz:M5 Alloy chassis and rear-end, asymmetrical design, 29/27.5" Trail Geometry with S-Sizing, SWAT™ Door integration, head tube angle adjustment, horst pivot BB adjustment, threaded BB, fully enclosed internal cable routing, 12x148mm dropouts, sealed cartridge bearing pivots, replaceable derailleur hanger, 150mm of trave
Tag:Rock Shox Super Deluxe Ultimate, Rx Trail Tune,RC2T Damper, Hydraulic Bottom Out control , S1:210x50mm, S2-S6:210x55mm
Villa:RockShox Lyrik Ultimate, Charger 3 RC2 W/ButterCups, 15x110mm, 44mm offset, S1: 150mm of travel, S2-S6: 160mm of travel
Stucni:Deity, 35.0mm
Markolat:Deity Grips
Kormány:Specialized, 6061 alloy, 6-degree upsweep, 8-degree backsweep, 30mm rise, 780mm width
Fékszett:SRAM Code RS, 4-piston caliper, hydraulic disc, 200mm
Váltás:SRAM GX Eagle, 12-speed
Sor:Sram XG-1275, 12-speed, 10-52t
Lánc:SRAM GX Eagle, 12-speed
Hajtás:SRAM GX Eagle Alloy, DUB, 165/170/175mm, 32t
Középcsapágy:SRAM DUB, BSA 73mm, Threaded
Felni:Roval Traverse 29 Alloy, 30mm inner width, hand-built, 2Bliss Ready
Első agy:Roval, sealed cartridge bearings, 15x110mm spacing, 28h
Hátsó agy:Roval DT Swiss 370, Ratchet LN, SRAM XD driver body, 12mm thru-axle, 148mm spacing, 28h
Külső elöl:Butcher, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T9 compound, 2Bliss Ready, 29x2.3"
Külső hátul:Eliminator, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T7 compound, 2Bliss Ready, 27.5 x 2.3"
Nyereg-Nyeregcső:Bridge Comp, Hollow Cr-mo rails, 155/143mm, OneUp, Dropper Post-V2, MMX lever, 34.9 (S1:120mm, S2/S3:150mm, S4: 180mm, S5/S6: 210mm)

További információk a termékről:

Tisztázzunk valamit, a Stumpjumper EVO Alloy nem egy ""normál"" trail bike. Arra épült, hogy durvuljon. Ugyanazzal a teljesen új kialakítással, mint a karbon testvére - beleértve az állítható fejcsőszöget, a 150 mm-es teljesítményre hangolt rugóutat, az S-Sizing alkalmazkodóképességét és a SWAT™ Door integrációt - egy könnyű, mégis strapabíró M5 Alloy vázban, képes leszel olyan utakon is végigbombázni, amelyekről azt hitted, hogy egy teljes értékű DH felszerelés nélkül nem érhetsz hozzá.

A Stumpjumper EVO Elite Alloy verekedésre készült, ez nem kérdés. A golyóálló SRAM GX Eagle 12 sebességes hajtáslánccal, a masszív, 30 mm széles könnyűfém kerékszettel és az Rx Tuned RockShox felfüggesztéssel nincs olyan pálya, amely túlságosan zord lenne.

  • Mit kapunk, ha egy 29 colos első kereket egy 27,5 colos hátsó kerékkel párosítunk? A Stumpjumper EVO Elite Alloy, ez az. A 29er összes vonóerejével és kezelhetőségi előnyével, de egy kisebb, manőverezhetőbb hátsó kerékkel, ez a mullet beállítás jobban illik a játékos stílushoz. Otthonosan mozog a bicikliparkban, és a pályán is nagyszerű vele lazítani.
  • A világ összes rugóútja haszontalan a megfelelő lengéscsillapító hangolás és kinematika nélkül. Az új Stumpjumper EVO kialakításánál a kinematikai teljesítményt helyeztük előtérbe. Az Enduro fejlesztése során levont tanulságokat alkalmazva, majd ezt követően több mint 1000 órányi terepi és felfüggesztési laboratóriumi fejlesztéssel, nem csak a Stumpjumper pedálozási teljesítményét javítottuk, hanem még ügyesebbé, agilisabbá és élénkebbé tettük. Megnöveltük az anti-squat-ot, így a felfüggesztés jobban ellenáll a pedálbillentésnek, és tovább javítottuk a bütykös teljesítményt a négyszögletes ütéseknél. A lényeg? Ez a dolog a pályákat, nem a lábakat tépi szét.
  • Az új Stumpjumper EVO S-Sizing geometriája az eddigi legprogresszívebb. Hosszú, alacsony, laza, rövid offset villa, meredekebb nyeregcső szög - ezek a modern progresszív kerékpározás követelményei. De nem mindenki ugyanúgy biciklizik, ezért az új Stumpjumper EVO geo teljesen állítható, hat különböző beállítással. A BB magasságát 10 mm-rel, a fejidom szögét két fokozattal állíthatod, és ezeket a beállításokat egymástól függetlenül is elvégezheted. Végezetül, ha teljes bulira vágysz, az EVO lehetővé teszi, hogy 27,5 hüvelykes hátsó kereket használj 29 hüvelykes első kerékkel párosítva.
  • A Rider-First Engineered™ vázak méret-specifikus megközelítést alkalmaznak a menetjellemzőkkel kapcsolatban, amely a váz vagy a kerékpáros méretétől függetlenül biztosítja a mércéhez illő kezelhetőséget és a hibátlan teljesítményt. Akár egy ugrás-rajongó zöldfülű vagy, aki egy S1-est vezet, akár egy DH-óriás, akinek a hosszú S6-osra van szüksége, ugyanazokat a vezetési tulajdonságokat fogod tapasztalni - sínes kanyarodás és kiegyensúlyozott első és hátsó merevség - a lehető legkönnyebb súly mellett.
  • A Stumpjumperen 2016-ban vezettük be a SWAT™ ajtót, amely helyet biztosít a vázadban az olyan "oh sh**t" szükségletek számára, mint a pumpák és a pótcsövek, és azonnal feleslegessé teszi a mezzsebeket. Az új Stumpjumpernél megnöveltük a térfogatot, és egy SWAT™ Bladdert adtunk hozzá, ami egy extra 22 unciás víztárolót biztosít - ami akkora, mint egy kis vizes palack - elrejtve a downtube-ban.

Vásárlói vélemények:

Kérdések és válaszok:

Kosárba

Kosárba helyezve

Betöltés...

...
Hiba

Sikertelen művelet

Ismeretlen hiba, kérjük, próbálja újra.