2022 Specialized Stumpjumper Comp Alloy Enduro Kerékpár
Cikkszám: 93322-51
Gyártó: Specialized
Új
Élettartam garancia regisztrálás esetén
1 227 990 Ft
A választott opciók feláraival növelt ár!
Cetelem hitelkalkulátor
Ha hitelre szeretné megvásárolni a terméket, helyezze a kosárba, majd a fizetési módoknál válassza a Cetelem Online Áruhitel lehetőséget.
Kerékméret: | 29" |
Elérhető méretek: | S1, S2, S3, S4, S5, S6 |
Váz: | Alloy chassis and rear-end, asymmetrical design, 29 Trail Geometry, horst pivot BB adjustment, threaded BB, 12x148mm dropouts, sealed cartridge bearing pivots, replaceable derailleur hanger, 130mm of travel |
Tag: | FOX FLOAT DPS Performance, Rx Trail Tune, rebound and 3-position compression adjust, S1:190x42.5mm, S2-S6: 190x45mm |
Villa: | FOX FLOAT 34 Rhythm, GRIP damper, two position Sweep adjustment, 15x110mm axle, 44mm offset, 140mm of travel |
Stucni: | Alloy Trail Stem, 35mm bar bore |
Markolat: | Specialized Trail Grips |
Kormány: | Specialized, 6061 alloy, 6-degree upsweep, 8-degree backsweep, 30mm rise, 780mm width |
Fékszett: | SRAM G2 R, 4-piston caliper, hydraulic disc, 200mm |
Váltás: | SRAM NX Eagle, 12-speed |
Sor: | SRAM NX Eagle, 12-speed, 11-50t |
Lánc: | SRAM NX Eagle, 12-speed |
Hajtás: | SRAM NX Eagle, DUB, S1:165mm, S2-S5: 170mm, S6: 175mm |
Középcsapágy: | SRAM DUB, BSA 73mm, Threaded |
Felni: | Specialized 29, hookless alloy, 30mm inner width, tubeless ready |
Első agy: | Alloy, sealed cartridge bearings, 15x110mm thru-axle, 28h |
Hátsó agy: | Alloy, sealed cartridge bearings, 12x148mm thru-axle, 32h |
Külső elöl: | Butcher, GRID casing, GRIPTON® T7 compound, 29x2.3" |
Külső hátul: | Purgatory, GRID casing, GRIPTON® T7 compound, 29x2.3" |
Nyereg-Nyeregcső: | Bridge Comp, Hollow Cr-mo rails, 155/143mm, X-Fusion Manic, infinite adjustable, two-bolt head, bottom mount cable routing, remote SLR LE lever, 34.9, S1: 100mm, S2: 125mm, S3: 150mm, S4/S5: 175mm, S6: 190mm |
További információk a termékről:
A metál rajongók örüljenek! A Stumpjumper Comp Alloy a valaha kifejlesztett egyik legfejlettebb ötvözetből készült vázzal. A váz aszimmetrikus kialakításától kezdve a kifinomult felfüggesztési kinematikán és a teljesen új geometrián át a teljesítmény és az érték optimális kombinációját megvalósító építési készletig, ez fém, de nem nehézfém. És készen áll arra, hogy levadásszon egy kis földet.
- A TRAIL BENCHMARK - Amikor nekiláttunk a teljesen új Stumpjumper tervezésének, komoly célokat tűztünk ki magunk elé. Mindenféle pályán, minden stílusú kerékpáros számára kiválóan kellett teljesítenie. Ennek eléréséhez komoly súlycsökkentést tűztünk ki célul anélkül, hogy a tartósságot feláldoztuk volna, egy merev, érzékeny vázat, amely mégis könnyedén és lendületesen vezethető, olyan geometriát, amely mindenki számára javítja a vezetést, és a legjobb felfüggesztési kinematikát, amit csak tudunk tervezni. Kiderült, hogy az új Stumpjumperrel a tortát is megeheted.
- A LEGÉRDEKESEBB 130 mm-es rugózás, amivel valaha is utaztál - A Stumpjumper felfüggesztésének kinematikáját úgy alakítottuk át, hogy a lehető legjobb, mindenre kiterjedő teljesítményt hozzuk ki egy 130 mm-es csomagban. Számtalan órányi felfüggesztés laboratóriumi fejlesztés és terepi tesztelés során egy kifinomult, közepes rugóút-áttételű hasítót hoztunk létre, amely úgy falja a nagy terepet, mint egy gravitációs táplálású vadállat, mindenhol álomszerűen kezelhető, és úgy mászik, mintha motorja lenne.
- PROGRESSZÍV GEOMETRIA - Az új Stumpjumper S-Sizing geometriája eltalálja a progresszív édes pontot. Hosszú, alacsony és laza, rövid offset villával és meredekebb nyeregcsőszöggel. Ezek a számok együttesen stabilabbá teszik a vezetést, karcsúbbá, kényelmesebbé a mászást, jobbá mindenhol. A FlipChip állítási lehetőséggel tovább finomhangolhatod az illeszkedést, így biztosítva, hogy az új Stumpjumpered hibátlanul teljesítsen bármilyen terepen, amit csak választasz.
- RIDER-FIRST ENGINEERED™ - A Rider-First Engineered™ vázak méret-specifikus megközelítést alkalmaznak a menetjellemzőkkel kapcsolatban, amely a váz vagy a versenyző méretétől függetlenül biztosítja a mércés kezelhetőséget és a hibátlan teljesítményt. Akár egy ugrás-rajongó kezdő vagy, aki egy S1-est hajt, akár egy DH-rajongó óriás, akinek a hosszú S6-osra van szüksége, ugyanazokat a vezetési tulajdonságokat fogod tapasztalni - sín-éles kanyarodás és kiegyensúlyozott első és hátsó merevség - a lehető legkönnyebb súly mellett, És a könnyű alatt valódi könnyűséget értünk: 2,250 gramm (S-Works, S-3 méret, hátsó lengéscsillapítóval).
- SWAT™ - Amikor 2016-ban bevezettük a SWAT™ ajtót a Stumpjumperen, megnöveltük a zsebek helyét, és helyet adtunk az "oh s**t" pumpáknak és a lapos kiegészítőknek. Az új Stumpjumpernél megtartottuk ugyanazokat a dizájnjegyeket, amelyeket ismer és szeretsz.