2023 SPECIALIZED ENDURO EXPERT Enduro Kerékpár
Cikkszám: 93623-3
Gyártó: Specialized
Új
Élettartam garancia regisztrálás esetén
2 807 990 Ft
A választott opciók feláraival növelt ár!
Kerékméret: | 29" |
Elérhető méretek: | S2, S3, S4, S5 |
Váz: | FACT 11m carbon chassis and rear-end, S-Sizing Enduro Race Geometry, SWAT™ Door integration, threaded BB, internal cable routing, 12x148mm dropouts, sealed cartridge bearing pivots, replaceable derailleur hanger, 170mm of travel |
Tag: | RockShox Super Deluxe Coil Select Plus, Rx Trail Tune, 205x60, Trunnion |
Villa: | RockShox Zeb Select Plus, Charger 3 RC2 damper, 15x110mm, 44mm offset, 170mm of travel |
Stucni: | Alloy Trail Stem, 35mm bar bore |
Markolat: | Deity Lockjaw |
Kormány: | Specialized Trail, 7050 alloy, 8-degree backsweep, 6-degree upsweep, 30mm rise, 800mm, 35mm clamp |
Fékszett: | SRAM Code RS, 4-piston caliper, hydraulic disc, 220mm |
Váltás: | SRAM GX Eagle AXS, w/ battery cover |
Sor: | Sram XG-1275, 12-speed, 10-52t |
Lánc: | SRAM GX Eagle, 12-speed |
Hajtás: | SRAM GX Eagle, DUB, 170mm, 32T |
Középcsapágy: | SRAM DUB, BSA 73mm, Threaded |
Felni: | Roval Traverse 29 Alloy, 30mm inner width, hand-built, 2Bliss Ready |
Első agy: | Roval, sealed cartridge bearings, 15x110mm spacing, 28h |
Hátsó agy: | Roval DT Swiss 370, Ratchet LN, SRAM XD driver body, 12mm thru-axle, 148mm spacing, 28h |
Külső elöl: | Butcher, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T9 compound, 2Bliss Ready, 29x2.3" |
Külső hátul: | Butcher, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T9 compound, 2Bliss Ready, 29x2.3" |
Nyereg-Nyeregcső: | Bridge Comp, Hollow Cr-mo rails, 155/143mm, OneUp, Dropper Post-V2, MMX lever, 34.9 (S2:150mm, S3/S4:180mm, S5: 210mm) |
További információk a termékről:
Az Enduro Expert mindig is komoly ütőerővel rendelkezett, és ez még soha nem volt ennyire igaz. 170 milliméteres, a legképzettebb downhill teljesítményt kapsz, amely meglepő könnyedséggel nyer emelkedőt. Teljes RockShox felfüggesztés, erőteljes tárcsafékek és egy robusztus könnyűfém kerékszett teszi teljessé.
Hihetetlen- Ha az Enduro úgy néz ki, mint testvére, a Demo, az azért van, mert rengeteg közös downhill DNS-ük van. A hátrébb eső tengelyút csökkenti a kerék lógását a nagy ütközéseknél. Az alacsonyan és előre elhelyezett lengéscsillapító nagy sebességnél is magabiztos és magabiztos érzést nyújt. A kiegyensúlyozott vázmerevség pedig segít az első rész precíz kormányzásban, a hátsó rész pedig úgy halad, mintha sínen lenne. Ha mindezt összeadjuk, akkor egy olyan kerékpárt kapunk, amely a legmeredekebb, legsziklásabb utakon is nevetni fog.
Bámulatosan gyors fel és le a pályán - Taposs a pedálokra, és az új Enduro sokkal gyorsabban gyorsul, mint ahogy azt egy lejtmenetben bukdácsoló kerékpártól elvárnád. Kezdetben megnöveltük a rugóstag-ellenállást, így a felfüggesztés jobban ellenáll a pedálok bólintásának. Ezután, a hatékonyság növelése érdekében a láncváz és a felső lengéscsillapító összeköttetések szögét átirányítottuk egy sokkal hatékonyabb kialakítás érdekében. A végeredmény? Kevesebb billegés, nagyobb sebesség.
Gyors Indulások - A gyorsaság és a fittség nem zárják ki egymást, ezért az Enduro progresszív geometriáját felfelé és lefelé való haladásra terveztük. Kezdjük azzal, hogy a nyeregcsövek és a stack magassága nem növekszik masszívan a méretek között, ami azt jelenti, hogy most már a magasságod és a vezetési stílusod alapján is választhatsz vázméretet. Ha ezt az új méretezési stílust lazább fejszöggel, hosszabb kinyúlással és meredekebb nyeregcsővel párosítod, akkor egy gyorsabb és jobb képességű paripát kapsz, mérettől függetlenül.