Akciós!
2022 Specialized Stumpjumper EVO Comp Enduro Kerékpár
Cikkszám: 96322-5
Gyártó: Specialized
Új
Raktáron
Élettartam garancia regisztrálás esetén
A választott opciók feláraival növelt ár!
Cetelem hitelkalkulátor
Ha hitelre szeretné megvásárolni a terméket, helyezze a kosárba, majd a fizetési módoknál válassza a Cetelem Online Áruhitel lehetőséget.
Kerékméret: | 29" |
Elérhető méretek: | S1, S2, S3, S4, S5, S6 |
Váz: | FACT 11m carbon chassis and rear-end, asymmetrical design, 29 Trail Geometry, SWAT™ Door integration, head tube angle adjustment, horst pivot BB adjustment, threaded BB, fully enclosed internal cable routing, 12x148mm dropouts, sealed cartridge bearing pivots, replaceable derailleur hanger, 150mm of travel |
Tag: | FOX FLOAT X Performance, Rx Trail Tune, EVOL Air sleeve, 2-position lever w/ LSR adjustment, S1:210x50mm, S2-S6:210x55mm |
Villa: | FOX FLOAT 36 Rhythm, GRIP damper, two position Sweep adjustment, 15x110mm QR axle, 44mm offset, S1:150mm of travel, S2-S6:160mm of travel |
Stucni: | Alloy Trail Stem, 35mm bar bore |
Markolat: | Specialized Trail Grips |
Kormány: | Specialized, 6061 alloy, 6-degree upsweep, 8-degree backsweep, 30mm rise, 780mm width |
Fékszett: | SRAM Code RS, 4-piston caliper, hydraulic disc, 200mm |
Váltás: | SRAM GX Eagle, 12-speed |
Sor: | Sram XG-1275, 12-speed, 10-52t |
Lánc: | SRAM NX Eagle, 12-speed |
Hajtás: | SRAM X1 6K, DUB, S1:165mm, S2-S5: 170mm, S6: 175mm |
Középcsapágy: | SRAM DUB, BSA 73mm, Threaded |
Felni: | Specialized 29, hookless alloy, 30mm inner width, tubeless ready |
Első agy: | Alloy, sealed cartridge bearings, 15x110mm thru-axle, 28h |
Hátsó agy: | Alloy, sealed cartridge bearings, 148mmx12mm thru-axle, 28h |
Külső elöl: | Butcher, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T9 compound, 2Bliss Ready, 29x2.3" |
Külső hátul: | Eliminator, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T7 compound, 29x2.3" |
Nyereg-Nyeregcső: | Bridge Comp, Hollow Cr-mo rails, 155/143mm, X-Fusion Manic, infinite adjustable, two-bolt head, bottom mount cable routing, remote SLR LE lever, 34.9, S1: 100mm, S2: 125mm, S3: 150mm, S4/S5: 175mm, S6: 190mm |
További információk a termékről:
Annak érdekében, hogy az EVO szórakozást a tömegek számára is elérhetővé tegyük, fogtuk a FACT 11m karbon vázunkat (igen, ugyanazt, mint az S-Works), felöltöztettük egy golyóálló SRAM GX Eagle 12 sebességes hajtáslánccal és egy kemény, mint a szögek, könnyűfém kerékszettel, és elindítottuk, hogy mindenhol széttépje a gyanútlan ösvényeket.
- A világ összes rugóútja haszontalan a megfelelő lengéscsillapító hangolás és kinematika nélkül. Az új Stumpjumper EVO kialakításánál a kinematikai teljesítményt helyeztük előtérbe. Az Enduro fejlesztése során levont tanulságokat alkalmazva, majd ezt követően több mint 1000 órányi terepi és felfüggesztési laboratóriumi fejlesztéssel, nem csak a Stumpjumper pedálozási teljesítményét javítottuk, hanem még ügyesebbé, agilisabbá és élénkebbé tettük. Megnöveltük az anti-squat-ot, így a felfüggesztés jobban ellenáll a pedálbillentésnek, és tovább javítottuk a bütykös teljesítményt a négyszögletes ütéseknél. A lényeg? Ez a dolog a pályákat, nem a lábakat tépi szét.
- Az új Stumpjumper EVO S-Sizing geometriája az eddigi legprogresszívebb. Hosszú, alacsony, laza, rövid offset villa, meredekebb nyeregcső szög - ezek a modern progresszív kerékpározás követelményei. De nem mindenki ugyanúgy biciklizik, ezért az új Stumpjumper EVO geo teljesen állítható, hat különböző beállítással. A BB magasságát 10 mm-rel, a fejidom szögét két fokozattal állíthatod, és ezeket a beállításokat egymástól függetlenül is elvégezheted. Végezetül, ha teljes bulira vágysz, az EVO lehetővé teszi, hogy 27,5 hüvelykes hátsó kereket használj 29 hüvelykes első kerékkel párosítva.
- A Rider-First Engineered™ vázak méret-specifikus megközelítést alkalmaznak a menetjellemzőkkel kapcsolatban, amely a váz vagy a kerékpáros méretétől függetlenül biztosítja a mércéhez illő kezelhetőséget és a hibátlan teljesítményt. Akár egy ugrás-rajongó zöldfülű vagy, aki egy S1-est vezet, akár egy DH-óriás, akinek a hosszú S6-osra van szüksége, ugyanazokat a vezetési tulajdonságokat fogod tapasztalni - sínes kanyarodás és kiegyensúlyozott első és hátsó merevség - a lehető legkönnyebb súly mellett.
- A Stumpjumperen 2016-ban vezettük be a SWAT™ ajtót, amely helyet biztosít a vázon belül az olyan "ó, sh**t" szükségletek számára, mint a pumpák és a belsőt, és azonnal feleslegessé teszi a mezzsebeket. Az új Stumpjumpernél megnöveltük a térfogatot, és egy SWAT™ Bladdert adtunk hozzá, ami egy extra 22 unciás víztárolót biztosít - ami akkora, mint egy kis vizes palack - elrejtve a downtube-ban.