Gyártók
Akciós!
2022 Specialized Stumpjumper EVO Comp Alloy Enduro Kerékpár
2022 Specialized Stumpjumper EVO Comp Alloy Enduro Kerékpár
2022 Specialized Stumpjumper EVO Comp Alloy Enduro Kerékpár
2022 Specialized Stumpjumper EVO Comp Alloy Enduro Kerékpár
2022 Specialized Stumpjumper EVO Comp Alloy Enduro Kerékpár
2022 Specialized Stumpjumper EVO Comp Alloy Enduro Kerékpár
2022 Specialized Stumpjumper EVO Comp Alloy Enduro Kerékpár
2022 Specialized Stumpjumper EVO Comp Alloy Enduro Kerékpár
2022 Specialized Stumpjumper EVO Comp Alloy Enduro Kerékpár
2022 Specialized Stumpjumper EVO Comp Alloy Enduro Kerékpár

2022 Specialized Stumpjumper EVO Comp Alloy Enduro Kerékpár

Cikkszám: 96322-53
Gyártó: Specialized

Új 

Raktáron

Élettartam garancia regisztrálás esetén

1 364 990 Ft 1 099 990 Ft
A választott opciók feláraival növelt ár!
Cetelem hitelkalkulátor
Ha hitelre szeretné megvásárolni a terméket, helyezze a kosárba, majd a fizetési módoknál válassza a Cetelem Online Áruhitel lehetőséget.
Kerékméret:29"
Elérhető méretek:S1, S2, S3, S4, S5, S6
Váz:M5 Alloy chassis and rear-end, asymmetrical design, 29" Trail Geometry with S-Sizing, SWAT™ Door integration, head tube angle adjustment, horst pivot BB adjustment, threaded BB, fully enclosed internal cable routing, 12x148mm dropouts, sealed cartridge bearing pivots, replaceable derailleur hanger, 150mm of travel
Tag:FOX FLOAT X Performance, Rx Trail Tune, EVOL Air sleeve, 2-position lever w/ LSR adjustment, S1:210x50mm, S2-S6:210x55mm
Villa:FOX FLOAT 36 Rhythm, GRIP damper, two position Sweep adjustment, 15x110mm axle, 44mm offset, S1:150mm of travel, S2-S6:160mm of travel
Stucni:Alloy Trail Stem, 35mm bar bore
Markolat:Specialized Trail Grips
Kormány:Specialized, 6061 alloy, 6-degree upsweep, 8-degree backsweep, 30mm rise, 780mm width
Fékszett:SRAM Code R, 4-piston caliper, hydraulic disc, 220mm
Váltás:SRAM NX Eagle, 12-speed
Sor:SRAM NX Eagle, 12-speed, 11-50t
Lánc:SRAM NX Eagle, 12-speed
Hajtás:SRAM NX Eagle, DUB, S1:165mm, S2-S5: 170mm, S6: 175mm
Középcsapágy:SRAM DUB, BSA 73mm, Threaded
Felni:Specialized 29, hookless alloy, 30mm inner width, tubeless ready
Első agy:Alloy, sealed cartridge bearings, 15x110mm thru-axle, 28h
Hátsó agy:Alloy, sealed cartridge bearings, 12x148mm thru-axle, 32h
Külső elöl:Butcher, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T9 compound, 2Bliss Ready, 29x2.3"
Külső hátul:Eliminator, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T7 compound, 29x2.3"
Nyereg-Nyeregcső:Bridge Comp, Hollow Cr-mo rails, 155/143mm, X-Fusion Manic, infinite adjustable, two-bolt head, bottom mount cable routing, remote SLR LE lever, 34.9, S1: 100mm, S2: 125mm, S3: 150mm, S4/S5: 175mm, S6: 190mm

További információk a termékről:

Tisztázzunk valamit, a Stumpjumper EVO Alloy nem egy "normál" trail bike. Arra épült, hogy durvuljon. Ugyanazzal a teljesen új kialakítással, mint a karbon testvére - beleértve az állítható fejcsőszöget, a 150 mm-es teljesítményre hangolt rugóutat, az S-Sizing alkalmazkodóképességét és a SWAT™ Door integrációt - egy könnyű, mégis strapabíró M5 Alloy vázban, képes leszel olyan utakon is végigbombázni, amelyekről azt hitted, hogy egy teljes értékű DH felszerelés nélkül nem érhetsz hozzá.

Egy nem túl bonyolult SRAM NX Eagle 12 sebességes hajtáslánccal, bombaerős 30 mm széles könnyűfém kerekekkel és plüss Fox FLOAT Performance felfüggesztéssel felszerelve a Stumpjumper EVO Comp Alloy nem kérdés, hogy a Stumpjumper EVO Comp Alloy fel van öltöztetve, hogy zúzzon.

  • A világ összes rugóútja haszontalan a megfelelő lengéscsillapító hangolás és kinematika nélkül. Az új Stumpjumper EVO kialakításánál a kinematikai teljesítményt helyeztük előtérbe. Az Enduro fejlesztése során levont tanulságokat alkalmazva, majd ezt követően több mint 1000 órányi terepi és felfüggesztési laboratóriumi fejlesztéssel, nem csak a Stumpjumper pedálozási teljesítményét javítottuk, hanem még ügyesebbé, agilisabbá és élénkebbé tettük. Megnöveltük az anti-squat-ot, így a felfüggesztés jobban ellenáll a pedálbillentésnek, és tovább javítottuk a bütykös teljesítményt a négyszögletes ütéseknél. A lényeg? Ez a dolog a pályákat, nem a lábakat tépi szét.
  • Az új Stumpjumper EVO S-Sizing geometriája az eddigi legprogresszívebb. Hosszú, alacsony, laza, rövid offset villa, meredekebb nyeregcső szög - ezek a modern progresszív kerékpározás követelményei. De nem mindenki ugyanúgy biciklizik, ezért az új Stumpjumper EVO geo teljesen állítható, hat különböző beállítással. A BB magasságát 10 mm-rel, a fejidom szögét két fokozattal állíthatod, és ezeket a beállításokat egymástól függetlenül is elvégezheted. Végezetül, ha teljes bulira vágysz, az EVO lehetővé teszi, hogy 27,5 hüvelykes hátsó kereket használj 29 hüvelykes első kerékkel párosítva.
  • A Rider-First Engineered™ vázak méret-specifikus megközelítést alkalmaznak a menetjellemzőkkel kapcsolatban, amely a váz vagy a kerékpáros méretétől függetlenül biztosítja a mércéhez illő kezelhetőséget és a hibátlan teljesítményt. Akár egy ugrás-rajongó zöldfülű vagy, aki egy S1-est vezet, akár egy DH-óriás, akinek a hosszú S6-osra van szüksége, ugyanazokat a vezetési tulajdonságokat fogod tapasztalni - sínes kanyarodás és kiegyensúlyozott első és hátsó merevség - a lehető legkönnyebb súly mellett.
  • A Stumpjumperen 2016-ban vezettük be a SWAT™ ajtót, amely helyet biztosít a vázon belül az olyan "ó, sh**t" szükségletek számára, mint a pumpák és a belsőt, és azonnal feleslegessé teszi a mezzsebeket. Az új Stumpjumpernél megnöveltük a térfogatot, és egy SWAT™ Bladdert adtunk hozzá, ami egy extra 22 unciás víztárolót biztosít - ami akkora, mint egy kis vizes palack - elrejtve a downtube-ban.

Vásárlói vélemények:

Kérdések és válaszok:

Kosárba

Kosárba helyezve

Betöltés...

...
Hiba

Sikertelen művelet

Ismeretlen hiba, kérjük, próbálja újra.