Akciós!
2024 Specialized Stumpjumper EVO Comp Alloy
Cikkszám: 96323-53
Gyártó: Specialized
Új
Élettartam garancia regisztrálás esetén
A választott opciók feláraival növelt ár!
Cetelem hitelkalkulátor
Ha hitelre szeretné megvásárolni a terméket, helyezze a kosárba, majd a fizetési módoknál válassza a Cetelem Online Áruhitel lehetőséget.
Kerékméret: | 29 |
Elérhető méretek: | S2 |
Váz: | M5 Alloy chassis and rear-end, asymmetrical design |
Tag: | FOX FLOAT X Performance, Rx Trail Tune, EVOL Air sleeve, 2-position lever |
Villa: | FOX FLOAT 36 Rhythm, GRIP damper, two position Sweep adjustment, 15x110mm QR axle, 44mm offset |
Stucni: | Alloy Trail Stem, 35mm bar bore |
Markolat: | Specialized Trail Grips |
Kormány: | Specialized, 6061 alloy, 6-degree upsweep, 8-degree backsweep, 30mm rise, 780mm |
Fékszett: | SRAM G2 R, 4-piston caliper, hydraulic disc, 180mm |
Váltás: | SRAM NX Eagle, 12-speed |
Sor: | SRAM NX Eagle, 12-speed, 11-50t |
Lánc: | SRAM NX Eagle, 12-speed |
Hajtás: | SRAM NX Eagle, DUB, S2-S5: 170mm |
Középcsapágy: | SRAM DUB, BSA 73mm, Threaded |
Felni: | Specialized 29, hookless alloy, 30mm inner width, tubeless ready |
Első agy: | Alloy, sealed cartridge bearings, 12x148mm thru-axle, 28h |
Hátsó agy: | Alloy, sealed cartridge bearings, 15x110mm thru-axle, 28h |
Külső elöl: | Butcher, GRID casing, GRIPTON® T7 compound, 29x2.3" |
Külső hátul: | Purgatory, GRID casing, GRIPTON® T7 compound, 29x2.3" |
Nyereg-Nyeregcső: | X-Fusion Manic, infinite adjustable, two-bolt head, bottom mount cable routing, remote SLR LE lever, 34.9 |
További információk a termékről:
A metal rajongók örülnek! A Stumpjumper Comp Alloy a valaha kifejlesztett egyik legfejlettebb könnyűfém vázzal rendelkezik. A váz aszimmetrikus kialakításától, a kifinomult felfüggesztési kinematikától és a vadonatúj geometriától kezdve a teljesítmény és az érték optimális kombinációját biztosító építőkészletig fém, de nem nehézfém. És készen áll arra, hogy elpusztítson néhány szennyeződést.
- A TRAIL BENCHMARK — Amikor nekiláttunk a vadonatúj Stumpjumper tervezésének, komoly célokat tűztünk ki magunk elé. Bármilyen nyomvonalon, minden motoros stílusban ki kellett tűnnie. Ennek elérése érdekében komoly súlycsökkentést hajtottunk végre a tartósság feláldozása nélkül, merev, érzékeny alvázat, amely még mindig könnyű és élénk vezetést biztosít, geometriát, amely mindenki lovaglását javítja, és a legjobb felfüggesztési kinematikát, amelyet tudunk, hogyan kell tervezni. Kiderült, hogy az új Stumpjumperrel megeheted a tortádat, és meg is eheted.
- A LEGÉDESEBB 130 MM-ES ÚT, AMIT VALAHA IS VEZETHETSZ — Masszíroztuk a Stumpjumper felfüggesztés kinematikáját, hogy a lehető legjobb teljesítményt nyújtsuk egy 130 mm-es csomagban. A számtalan órányi felfüggesztési laboratóriumi fejlesztés és helyszíni tesztelés egy kifinomult, közepes úttestű hasfelmetszőt hozott létre, amely nagy terepet eszik, mint egy gravitációval táplált vadállat, mindenhol úgy viselkedik, mint egy álom, és úgy mászik, mintha motorja lenne.
- PROGRESSZÍV GEOMETRIA — Az új Stumpjumper S-méretezésű geometriája eléri a progresszív édes pontot. Hosszú, alacsony és laza, rövid eltolt villával és meredekebb üléscsőszöggel. Ezek a számok együttesen stabilabbá, faragottabbá, kényelmesebbé teszik az utazást, mindenhol jobbá. A FlipChip állíthatóságával tovább finomíthatod az illeszkedésedet, biztosítva, hogy az új Stumpjumper hibátlanul teljesítsen bármilyen terepen.
- RIDER-FIRST ENGINEERED™ — A Rider-First Engineered™ vázak méretspecifikus megközelítést alkalmaznak a menettulajdonságokhoz, amely biztosítja a referenciakezelhetőséget és a hibátlan teljesítményt, függetlenül a váztól vagy a motoros méretétől. Akár egy S1-et lovagló ugró-boldog grom vagy, akár egy DH-ördögi óriás, akinek szüksége van a hosszú S6-ra, ugyanazokat a vezetési tulajdonságokat fogja tapasztalni - sínéles kanyarodás és kiegyensúlyozott első és hátsó merevség - a lehető legkisebb súlynál, Fény alatt pedig valódi fényt értünk: 2,250 gramm (S-Works, S-3 méret, hátsó lengéscsillapítóval).